wtorek, 17 maja 2011

Metamorfoza 4# - kora088

Przed- Najbardziej podobał mi sie makijaż oczu. Bardzo dokładny i staranny. Doczepiony kucyk
z Sunny Bunny jest tylko do kreacji stroju. bardzo fajnie. Nie podobają mi sie tylko te pieprzyki
w oczach i w uszach. 8/10

Po- no po prostu świetne okulary!  nie lubię tych rzęs ale spasowały mi do kreacji. Makijaż 
pod kolor okularów. ogólnie, nawet fajnie :D 


* co do komentarzy typu ,,na początku było lepiej". Wiedzcie, ze blog jest o dziwacznych 
metamorfozach, więc mogą być gorsze od początku. Ka pe wu? xd

co sądzicie?


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładnie po wygląda.

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba dzięki za metkę ;)

Anonimowy pisze...

świetnie . ^^