niedziela, 15 maja 2011

Metamorfoza 3# - szalona1


Przed- Nie kręci mnie noszenie kilku par okularów na raz, bo nawet nie widać, ze 
masz cztery,a nie jedną parę. Rozumiesz... Ale ogólnie wybrałaś troszkę nieoryginalne 
części twarzy. Mam wrazenie jakbym juz gdzieś widziała Twoją lalkę, bo jest bardzo
podobna do innych. 6,5/10

Po- Oj, na początku chciałam zrobić plastika. Ale cos mi ,,nie poszło". Więc zabrałam sie
za emówę. Niby nie potwory, ale chciałam takie zrobić. W końcu zrobiłam zeza, dodałam kilka 
dodatków i jest okrrropnie ! XD O to chodziło.

*zauważcie ten makijaż! jakby miała takie zdziwienie czy coś xD

Brak komentarzy: