wtorek, 17 maja 2011

Metamorfoza 5# - pseudomin

Przed- Zwyyykło ;<. Nie ma nic nadwzdyczajnego, a wiecie jak do lubie.Lalka jest ładna.
Prosty makijaż, rzęsy i błyszczyk. 6/10

Po- Noo teraz to nikt nie zarzuci mi fałszerstwa! Wszystko MADE BY .ANCIA. ! O masakra.
Świetne to oko. Tamte dwa ukryłam sprrytnie ^^. Ogólnie suuperr ^^


Jak wam się podoba ? : >

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak ty zakryłaś te "normalne
' oczęta ??^^

Mamam pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

. och , jesteś zaje.bista . ! :D

Anonimowy pisze...

uwielbiam cie :))