niedziela, 29 maja 2011

Metamorfoza 9#- Shibuuya


Przed- Nie mówię, żebyś się nie obraziła, bo JA tu mam swoje zdanie ^^. A więc. Kicz, kicz.
Okropna fryzura i straszny makijaż. Masz tak dużo kosmetyków, a tak wygląda Twoja lalka!
Brwi też są strrrrrraszne .  4/10

Po- No nie wiem czemu, ale jak patrzę na tą fryzurę, podchodzi mi  na myśl Jezus xD. Okej, 
tego nie było... Masz na włosach kokardki, na ustach masę kolczyków i makijaż, którego tu niestety
nie widać. 


.Ancia.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ty to masz talent :)

Anonimowy pisze...

sssuuuppeer ;d