poniedziałek, 30 maja 2011

Metamorfoza 10#- miSkaLoL

Tak na prawdę, długo zabierałam się do tej metamorfozy i cieszę się, że jest już za mną, bo wykonanie było dosyć trudne :D

* jak widzicie byłam zmuszona do dodania podpisu na policzku.
Takie coś będzie teraz zawsze.

Przed- O mój Boże! Moje oko XD Masz szczęście, że pytałaś o moje zdanie i o pozwolenie. 
Jak mówiłam, mogłaś uzupełnić białka. Pomimo tego, makijaż jest straszny. Nie fajne oczy i 
w ogóle lalka jakaś dziwna.  8/10

Po- No napis... hue hue. Oczy wyrąbiste, fryzura powalająca, i niewidoczny makijaż oczu xD


I Jak?

Aha. Serdecznie dziękuję za każdy komentarz ;*
Dzięki nim, w ogóle kontynuuję pisanie na blogu.  
Oby ich było więcej!  : D


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajniuuśko xdd

Monika pisze...

fajnie ^.^

kahoo pisze...

waaa . zayebiscie ^^