piątek, 20 maja 2011

Metamorfoza 8# - BanekQeen

Przed-  Brwi mnie przerażają, czemu mają inny kolor? ZA dużo rzęs! Skąpy makijaż,
chociaż lalka wygląda fajnie, lubię takie kolorkii ^^  6,5/10

Po- Jeny, wiesz ile sie siłowałam, żeby te brwi schować? Dopiero potem, wpadłam na pomysł,
żeby je podnieść do góry xD. Ale wyszła fajna grzywka, a kolory zostały, takie jakie były. Ekstra.

I jak ? : >

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

świetnie ;>