wtorek, 31 maja 2011

Metamorfoza 12#- martusik_punk

Przed- Bosko, bosko... Kocham te okulary i oczy. Włosy przejdą ( do tej stylizacji, bo szczerze:
nigdy ich nie miałam na lalce.) Brwi okrrropne. Straszne usta.... 7,5/10

Po- Taka popłakana twarzyczka ;(.  Oczy wyszły suuuper. 


I jak? 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Genialnie ! :D