niedziela, 15 maja 2011

Metamorfoza 1# - MartaPuma

Przed-  No, całkiem dobrze! Chodzi o oryginalność, więc dobrze Ci wyszło.
Przerażają mnie tylko usta. Połowa stardoll'a takie ma :D  8,5/10

Po- Całkiem, całkiem. Friiiik xD Lalka czerwono-czarna, z świetnymi błyszczącymi
oczkami. Makijaż jest dziwaczny, ale o to chyba chodzi ? :D  (najlepsze wg mnie oczy)


Pierwsza metka.
Proszę o komentarze,
i obserwowanie.
zgłoszenia do metamorfoz
u mnie na koncie: .Ancia.


2 komentarze:

Martha (мρ) pisze...

Buahahahha Nono szuper xD

szolona1 pisze...

Jak fajna . ta jest naj fajniejsza ,